Politica de returnare a produselor Sinestezic

Cum returnez un produs Sinestezic?

Am creat o procedură de retur ușoară pentru a-ți imbunătăți experiența de cumpărături online, chiar și atunci când nu ești pe deplin mulțumită de achiziția ta. Poți returna un articol achiziționat în magazinul nostru online, în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la data primirii produsului, astfel:

  1. Asigură-te că articolele sunt în aceeași condiție în care le-ai primit;
  2. Returul se face în ambalajul original, cu toate etichetele atașate și toate documentele cu care a fost livrat produsul;
  3. Dacă articolele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea;
  4. Completează formularul de retur online, aflat în partea de jos a acestei pagini, în maxim 2 zile de la primirea produsului;
  5. Completează formularul de retur pe care l-ai primit împreună cu produsul și pregătește coletul pentru livrare;
  6. Contactează un curier la alegere pentru a ridica coletul. Nu suntem responsabili de costurile de transport ale returului.

Trimite returul din aceeași țară din care ai plasat comanda. Nu putem accepta retururi din țări diferite.

Te rugăm să trimiți coletul la următoarea adresă:

Sinestezic S.R.L.
Str. Mihai Eminescu, nr. 133F
Baia Mare, Maramureș, România
Telefon: +4 0742 022 913

Exercitarea dreptului de returnare

Dreptul de returnare a produselor se consideră corect exercitat odată ce au fost îndeplinite, în totalitate, următoarele condiții:

  1. Formularul de retur online, aflat în partea de jos a acestei pagini, s-a completat și s-a trimis în maxim 2 zile de la primirea produselor;
  2. Produsele nu au fost folosite, purtate sau spălate;
  3. Toate etichetele sunt atașate la produse;
  4. Produsele sunt returnate în ambalajul original;
  5. Produsele sunt returnate în termen de 14 zile de la primirea lor;
  6. Produsele nu sunt deteriorate.

Dacă ai îndeplinit toate cerințele de mai sus, îți vom trimite un e-mail de confirmare și îți vom rambursa integral prețul produselor returnate. De asemenea, vei fi notificată dacă produsele returnate nu pot fi acceptate deoarece nu se respectă condițiile indicate la punctele 1, 5 și 6 ale paragrafului anterior. În acest caz, poți alege ca produsele achiziționate să îți fie livrate pe cheltuiala ta. Dacă refuzi livrarea, ne rezervăm dreptul de a păstra produsele și suma plătită pentru achiziționarea lor. Dacă nu au fost respectate condițiile 2, 3 și 4 din paragraful precedent, poți să accepți o reducere a rambursării din cauza scăderii valorii produselor returnate sau să îți livrăm produsele achiziționate pe cheltuiala ta. În cazul în care refuzi această livrare, ne rezervăm dreptul de a păstra produsele și suma indicată, rezultată din scăderea valorii produselor returnate.

Recomandăm tuturor clientelor să verifice articolele de îmbrăcăminte cu atenție la primire, înainte de a îndepărta orice etichetă atașată sau de a le scoate din amabalajul original. Dacă primești un produs defect sau fără etichete, te rugăm să ne înștiințezi imediat dacă dorești ca acesta să fie returnat.

Pentru articole personalizate, nu se accepta retur.

Cheltuielile de transport nu se rambursează.

Clienta va suporta costurile suplimentare de transport ale returului.

Produsele livrate într-un singur colet trebuie returnate într-un singur colet. Ne rezervăm dreptul de a refuza retururi multiple, la date diferite, a unor produse care fac parte dintr-o singură comandă.

Nu ne asumăm responsabilitatea pentru coletele deterioarate sau pierdute.

Curierul nostru pentru comenzile din România este Fan Courier iar pentru cele internaționale este DHL. Poți să folosești orice curier atât timp cât livrarea se face door-to-door. Nu se acceptă retur în oficiile poștale.

Pot schimba un produs cu alt produs?

Nu. Poți returna un produs și ulterior să refaci comanda pentru alt produs.

Când și cum voi primi banii pentru produsele returnate?

Procedura de rambursare începe în termen de 14 zile calendaristice de la data la care am fost informați despre decizia ta de a-ți exercita dreptul de returnare a produselor achiziționate și odată ce noi am verificat dacă returnarea a fost efectuată în conformitate cu condițiile de mai sus. Perioada de timp a rambursării sumei plătite pentru achiziționarea produselor returnate depinde de forma de plată utilizată și de contul/cardul tău.

Rambursarea se va face pe cardul/în contul utilizat pentru comandă. În cazul în care destinatarul produsului nu corespunde cu cumpărătorul produsului, rambursarea se va face cumpărătorului (titularul cardului/contului). Pentru plățile de tip ramburs (valabile doar în România), rambursarea se va livra cash prin curier sau se va face în contul bancar al cumpărătorului.

Pentru informații suplimentare legate de retururi, te rugăm să ne contactezi la studio@sinestezic.com.

Formular de returnare


Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.